جشن الفبا...

خرید بک لینک
پسرم ته ته تمام نداشته ها یت خدایی است که نظاره گر ماست و همیشه آغوشش به روی بنده هاش بازه گذاشته پس هر وقت دلت گرفت از هیچ نترس شجاع باش و مقاوم و به خدا توکل کن

امروز دلم گرفته بود چون شنیدم جشن الفبا داشتید و من تو شادی گل پسرم که جشن الفبا داشته حضور نداشتم نمیدونم مادر بچه های همکلاسی هایت حضور داشتن یا نه؟؟ شاید من حضور فیزیکی کنارت نداشته باشم ولی قلبم همیشه با توست و کنارته من از اعماق قلبم روبه آسمون کردم و برات بهترین رو آرزو کردم ....

نمیدونم اینجایی که ایستادم تقدیر منه یا تقصیر من اما وقتی یافته هامو با باخته هام مقایسه میکنم میبینم چون خدارو یافته ام هر چه باخته ام مهم نیست. پس توهم نگران نباش چون ما خدایی داریم که همیشه همراهمونه و نیازی به کسی نداریم قطعا ما نیز با صبر و استقامت شاهد عدل خدا خواهیم شد.

ایشاله جشن امروز بهت خوش گذشته باشه و همیشه سلامت و سرافراز و پیروز باشی

دلنوشتههایی برای فرزندم...

ما را در سایت دلنوشتههایی برای فرزندم دنبال می‌کنید

برچسب: جشن الفبا 94,جشن الفبا,جشن الفبای کلاس اول,جشن الفبا در مدارس تهران,جشن الفبا کلاس اول,جشن الفبای کلاس اولی ها,جشن الفبا کلاس اولیها,جشن الفبا کلاس اول ابتدایی,جشن الفبا شعر,جشن الفبای فارسی, نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 17:13

صفحه بندی