سلام جیگر طلای مامانی، حالت خوبه؟ دیروز با مدیر مدرسه و مشاور مدرسه ات صحبت کردم و احوالتو پرسیدم گفتند خداروشکر سلامتی و مشغول گذروندن
امتحانات پایان ترم هستی از خدا میخوام در سلامت کامل و با نمرات عالی امتحاناتتو پشت سر بگذرونی. افسوس خودم کنارت نیستم هرچند این نبودن کنارت واسم گرون تموم شد ولی چاره ای ندارم البته دیگه چیزی نمونده خودت بیای سراغم یعنی ماشاله اونقد باهوش هستی که مسیرا روخوب یاد بگیری و بیای بهم سربزنی من همیشه چشم براهتم عشق مامان
پسرم دلم میخواد زودتر بیای پیشم و سرتو رو پاهام بزاری و بگی مامان جو مثل بچه گیام واسم لالایی بخون و در همون حالت که موهاتونوازش میکنم بهت بگم
در بفشه زار چشات من به بهار رسیده ام من ز بهشت گذشته ام به بهترین بهشت رسیده ام
دلنوشتههایی برای فرزندم...
ما را در سایت دلنوشتههایی برای فرزندم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:12