ی خواهم بنویسم آنقدر بنویسم که همه بدانند که حتی اگر قلمم بی جوهر باشد باز هم مینویسد . اگر ذهنم از هر چه هست پاک گردد باز هم مینویسم زیرا دستان مرا نیز قدرتیست بی همتا
از این دنیا تو را دارم
که بسیاری که بیداری
که با شمع غزلسوزت
تو از پروانه سرشاری
تو از جنس گل و شبنم
تو از باران تو از مریم
برای زخم شبهایم
تو مثل مرهمی مرهم
ببار ای ابر هم بغضم
که دیوانی پر از سوزی
که نقاشی پر از روزی
و من با تو نفهمیدم
که باران از تو می بارد
نه آنکه بر تو می بارد
" تو یعنی علت بودن
وتو یعنی هسنی من ای نازم
دلنوشتههایی برای فرزندم...
ما را در سایت دلنوشتههایی برای فرزندم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 2:58