دلنوشتههایی برای فرزندم

متن مرتبط با «درد» در سایت دلنوشتههایی برای فرزندم نوشته شده است

اولین نوشنته ام در سال 1401(درد و دل مادرانه)

  • نیلوبلاگ

    سلام عزیزدلم محمدحسینمابتدا خداروشاکرم برای سلامتی ات و موفقیتت در پایان کلاس هفتم . من همیشه بهت افتخار کرده و میکنم چون میدونم فرزندم مومنه و خداوند بصورت خاص حامی ات هست. در ثانی میخام برایت بنویسم تا به اینجا به هر شکلی تونستم تلاش کردم کمبودی از طرفم نداشته باشی و به عناوین مختلف چه ازطریق دیدارهای مخفیانه ای که ظاهرا پدرت اطلاع نداشت در مدرسه و محله و ......، و یا خونه عمه و غیره و تمام سعیم این بود بتونم از هر طریقی البسه و لوازم مورد نیازت رو بدستت برسونم هر چند خودتم شاهد وناظر بود...

    ادامه مطلب